Po długiej nieobecności .....

Po długiej nieobecności ściskam Was ciepło i przesyłam pozytywne promienie. W międzyczasie ogród przygotowywał się do zimy a obecnie śpi pod zimową kołderką. Podczas jednego ze spacerów po ogrodzie udało mi się uchwycić kilka ciekawych ujęć. Okres jesienno - zimowy związany był z moimi problemami zdrowotnymi  - sprawy zdrowotne były ważniejsze i trzeba było to wszystko jakoś poukładać. Niemoc, która trwała od jesieni nie pozwalała mi w pełni cieszyć się dobrym samopoczuciem - a co za tym idzie nowymi pomysłami na bloga. Teraz jest już (mam nadzieję po...) i w miarę dochodzę do sprawności fizycznej po zabiegu. Cieszę się, że okres po jest jeszcze w momencie kiedy ogród śpi bo moje serce nie mogłoby wytrzymać wiosennego zrywu serca.

Kochani zima zima jak tam u Was w ogrodach ? Czy również znajdują się u Was śniegowe kołderki? W tym roku na pomorzu zima daje się we znaki. Kiedy to pisałam  śnieg jeszcze leżał jak kołderka na krzewach i trawniku. Teraz natomiast w powietrzu czuć wiosnę a temperatura na plusie.


Zauroczeni karmnikiem w ogrodzie postanowiliśmy zbudować nowy karmnik, który znajduje się po drugiej stronie w ogrodzie. Jest większy i można na niego spoglądać z okna w kuchni.








Wszystkie krzewy są pokryte przepiękną białą kołderką. Dereń obsypany śniegiem wygląda zjwiskowo.










A to już dzisiaj zrobiłam tylko 2 fotki, bo pełno skarbów w ogrodzie po stopniałym śniegu, więc nie warto tego uwieczniać. Myślicie ,  że wiosna zbliża się małymi kroczkami ?





Do zobaczenia do kolejnego wpisu :)


Komentarze

  1. Piękna zima :-) ale przedwiośnie to i u nas:-) super aż się chce cos porobić... Skarby to u nas w formie plastikowej zabawki, doniczki, wszędzie ta moja corka coś na wymyśla :-) zdrowia dużo życzę bo sezon już niedlugo także zdrowiej:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny karmnik, nasz rozszedł się ze starości, może podłapię pomysł od Was :)
    I u nas powolutku czuć przedwiośnie. To taki miły czas, wszystko zaczyna pachnieć.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karmniki to coś pięknego, pomimo tego, że potem trzeba sprzątnąć rozrzucone ziarno na dole. pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Zima wygląda pięknie na zdjęciach ale niech już będzie wiosna !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo zdrówka, aby radości z ogrodu nie zabrakło w zbliżającym się sezonie :) Pozdrawiam :):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele zdrówka życzę i fajnie, że się odezwałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Za chwilę lato się skończy, zaraz jesień i niedługo znowu będziemy patrzeć jak śnieg przykrywa nasze rośliny i drzewka w ogrodzie. Ja przyznaję, że na przyszłą wiosnę posadzę więcej kwiatów jak w tym roku, udało mi się wygospodarować kawałek dodatkowego terenu. Na https://florexpol.eu/301-nasiona widzę, że mają ogromny wybór nasion, cebul, sadzonek. Pewnie tam znajdę wszystko czego będę potrzebować.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Informuję, że mam włączoną moderacje komentarzy w odpowiedzi na dużą ilość spamu i reklam. Pozdrawiam ciepło :) Agnieszka