Wiosenne akcenty w ogrodzie

Witajcie :) 

Kochani w tzw. międzyczasie wklejam Wam wiosenne akcenty z  mojego ogrodu - codziennie dzieje się coś nowego aż trudno nadgonić to wszystko.
Sezon w pełni więc więcej siedzę nad projektami i pracami w ogrodzie, ale na swój ogród mam swój złoty czas. Zapraszam na krótki spacer po wiosennych rabatach.



Przepiękne kobierce floksów to ich pora na wyjątkową urodę




Macierzanki w ogrodzie mam dwie - jedna fioletowa a druga biała. 
Biała zaczyna swój koncert. Na fioletową jeszcze przyjdzie czas :)  








Jabłoń ozdobna OLA - przepięknie obsypana kwieciem. 
W zeszłym roku nie miała takiej możliwości przez przymrozki.








Uwielbiam moment kiedy ostrokrzewy zaczynają kwitnąć w te swoje drobne białe kwiatuszki.
Teraz jest ten czas!





Magnolia  - delikatna królowa :)








Serduszka w kolorze białym




smagliczka skalna

 



kilka ujęć w ogrodzie













Komentarze

  1. Przepiekny masz ogrod:) Wiosna szaleje:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - to prawda wiosna w pełni - pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Pięknie ukwiecony ogród.:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogród w wiosennej szacie zachwyca :)Z pozdrowieniami G.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne roślinki. Narobiłaś mi smaka na białą macierzankę.

    OdpowiedzUsuń
  5. O :) Wiosna to moja ulubiona pora roku :) Lubię oglądać jak wszystko budzi się do życia :) Choć na wiosnę jest sporo pracy ;D Oczywiście nie wyrobiłam się ze wszystkimi pracami i część robiłam teraz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniały ogród. Jest co podziwiać w wolnym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyobrażam sobie wypoczynek w tak bujnym ogrodzie, jak ten. Nic tak nie uspokaja i relaksuje jak kwiaty i natura! Pięknie: )

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia roślin :-) Teraz już sierpień i to tak upalny, że każdy tęskni za wiosną i tymi pierwszymi oznakami nadchodzącego lata ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło zwiedzać Twój piękny wiosenny ogród !
    Długo się nie odzywasz ! Chętnie obejrzę ogród w kolorach lata !
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Informuję, że mam włączoną moderacje komentarzy w odpowiedzi na dużą ilość spamu i reklam. Pozdrawiam ciepło :) Agnieszka