Kącik wypoczynkowy pod lipą

Poniżej przedstawiam projekt kącika wypoczynkowego pod lipą - jeszcze go dopracowuję :)
Dopieszczam kilka szczegółów i będzie gotowy :)


LEGENDA
1. Powojnik Polish Spirit
2. Lilak meyera Palbin
3. Tawuła Japońska Genpei
4. Konwalia
5. Dąbrówka rozłogowa Atropurpurea
6. Parzydło Blekotolistne
7. Bodziszek himalajski Graveteye
8. bluszczyk kurdybanek,
9. przylaszczka pospolita
10, Hortensja Drzewiasta Anabelle
11. Dereń biały Aurea ( na projekcie Perukowiec Podolski wycofany)
12.Pięciornik krzewiasty Red Ace
13. Parzydło leśne
14. Trzmielina Fortunea Emerald Gold

Komentarze

  1. Dziękuję Ci za...., no za wszystko.Cieszę się że poznałam Cię.Jeżeli chodzi o krety, to postaram się jutro jak nie będzie śniegu [dziś pobielało] pokazać Ci ile może być kopców, a rada na to , to szpadel i cierpliwość o 5-tej rano lub o 17-tej po południu.Zaśmierdywałam jajka i ryby, wpychałam liście dzikiego bzu i orzecha włoskiego i świece dymne i elektryczne straszaki i nic. Dwa sezony temu wykopałam 28 kretów, wyniosłam, niestety nie na długo.Prośba, napisz proszę jak przenosi się banerki, ciemna jestem jak ten kret w norce.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Informuję, że mam włączoną moderacje komentarzy w odpowiedzi na dużą ilość spamu i reklam. Pozdrawiam ciepło :) Agnieszka