środa, 14 stycznia 2015

Sypialnia w czerwieni - nie - czyli remont na horyzoncie


Po głowie chodzi mi moja sypialnia w parze z wiatrołapem czyli remont i zmiana oraz inny wystrój wnętrza - ale najpierw o sypialni.

Nie wiem czy już tu kiedyś pisałam, że niefortunnie kiedyś wymarzyłam sobie sypialnie w czerwieni. Dzisiaj tego bardzo żałuję - powiem wprost męczę się w tym kolorze. Jest za mocny, przy nim się nie odpoczywa, można powiedzieć energia buzuje a myśli nabierają tempa co w sypialni nie jest wskazane. Pewnie część z Was , zresztą sama znam takie osoby lubuje się w intensywnych czerwieniach nawet w sypialni - dla mnie po 2 latach kolor stracił swój styl i stał się utrapieniem. Brakuje mi czasu aby zrobić coś innego, dodatkowo marzą mi się jasne meble w sypialni a nie ciemne wenge, jakie mam obecnie. Więc jeżeli miałabym robić remont wolałabym zrobić to w całości - wiadomo sprawa się przeciąga. Sypialnia ma ok 25 m2 więc jest spora, na poddaszu czyli ze skosem z oknem balkonowym i widokiem na las. Do zrobienia jest również szafa w skosie - stara szafa się ulotniła więc odzież wisi na tymczasowym pałąku. Chciałam zrobić tańszym kosztem szafę za zasłoną ale w sypialni ze skos więc byłby problem z zasłoną na skosie. Rozglądam się za szafami byc może w oko wpadnie coś solidnego i nie za drogiego.

Pierwsza inspiracja jest taka aby była to sypialnia w kolorze turkusowo - biało - szarym z piękną mięciutką narzutą lub kocem, modnymi poduszkami oraz napisami na ścianie. POMYSŁ JEST gorzej z realizacją :) Nie upieram się przy kolorze turkusowym mogą być biele i szarości. Ważne jest to aby w tej sypialni odpoczywać i czuć się komfortowo i aby była zgodna z tym co podoba się naszym gustom.



Kilka inspiracji w turkusie, szarościach i bieli
/źrodło: pinterest/










6 komentarzy:

  1. turkus to naprawdę fajny kolor jako dodatek, a w sypialni idealnie sprawdzają się stonowane barwy

    OdpowiedzUsuń
  2. Turkusu bym nie dodawała, wystarczą biele i szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biele i szarości zdecydowanie ładniej prezentują się w sypialni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny ten błękit :) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale widzę, że taki remont to radość dla całej rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeciągający się remont... skądś to znam. ;-) Ale jak sie już za to zaborę, to w pełni! Na razie musi mi wystarczyć to co mam. No i wygodny Plantpur, ale do pełni szcześcia przydalaby sie wyjątkowa aranżacja.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :) Agnieszka