Konkurs 'Najpiękniejszy Bukiet" GŁOSUJCIE!

Konkurs powoli dobiega końca - zdjęcia nadesłane czas na głosowanie!

O konkursie pisałam tutaj
 http://alejakwiatowa.blogspot.com/2014/08/konkurs-najpiekniejszy-bukiet-z.html

Kochani!

Poniżej zamieszczam 29 bukietów, które przeszło pozytywną opinie. Dalszy wybór należy do Was :) Głosujcie w komentarzu (podając numer) , który najpiękniejszy.
Dla mnie Wszystkie :)


Sprostowanie:

Wczoraj załączyłam 15 zdjęć, dzisiaj jest więcej. Zmiana spowodowana problemami z pocztą . Wszystkich serdecznie przepraszam. Głosujemy do 24 września !





























Komentarze

  1. Wszystkie piękne!
    Najbardziej podoba mi się nr 3.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

  2. podobają mi się: wszystkie) ale jak już trzeba podać numer ,to miejsce:
    1- nr.15
    2- nr. 6
    3- nr. 2
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie najładniejszy jest bukiet nr 8 :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, jeszcze nikt nie głosuje?
    Wiem dlaczego!
    Wszystkie bukiety są piękne! Każdy jest inny, każdy uroczy...
    Ale dzisiaj dla mnie ten naj to numer 8. Dlaczego? Bo kojarzy mi się z bukietem ślubnym a ja żyję jeszcze ślubem i weselem mojej córki. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Glosuje na nr2.
    Ale to prawda, ze wszystkie piekne!

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie i jak tu wybrać??? Uwielbiam takie bukiety. Głosuję na 26 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękności, a ten w wozie jednak jest mega , nr 13 i 21 pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie piękne, naprawdę. Niektóre duże i bogate, a inne takie wzruszająco proste. Podoba mi się wsparcie ze strony trzymaczy bukietów!
    Po trudnej chwili namysłu głosuję na 15...
    pozdrawiam,
    m.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie przepiękne! Szczególnie nry 13 i 15 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już chyba za kończone głosowanie ale napiszę. Wszystkie są piękne bo wszystkie kwiaty są śliczne. Ale wybrałam nr 6 i kolejno 26 - za prostotę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Każdy jest śliczny, ale mnie urzekła kompozycja na kółkach, tzn - 13. Prostota, naturalność, zgranie w tonacji i przede wszystkim wspaniała ogrodowa kompozycja. Jednym słowem klasa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Informuję, że mam włączoną moderacje komentarzy w odpowiedzi na dużą ilość spamu i reklam. Pozdrawiam ciepło :) Agnieszka