Wizyta nad morzem

Weekend cudownie długi więc trzeba go wykorzystać tak aby być w pełni zadowolonym. W końcu takie dni kiedy sprawy zawodowe nie zaprzątają głowy jest niewiele.
Niestety aura nie dopisała - jest zimno, szaro i mokro - dzień dzisiejszy najgorszy, pomimo to można zrobić coś dla siebie na co nie ma się czasu w tygodniu.
Niedziela byłą dniem "aktywnego spędzania" czasu wolnego - to najbardziej lubię.
Zapakowani w kijki i sportowe ubrania pojechaliśmy na działkę do rodziców nad morze. Uwielbiam tam jeździć......jeszcze większy spokój niż u mnie i piękne morze, które też mam u siebie.

Niestety pogoda nie sprzyjała ...na szczęście nie padało ale wiatr był nieprzyjemnie zimny - nie zraziło mnie to i raz dwa wzięłam kijki w łapki i pomaszerowałam do najbliższej wsi w towarzystwie mojej połówki i pięknego jesiennego krajobrazu. Plaży nie udało się odwiedzić - odstraszył mnie wiatr i stwierdziłam, że pewnie nad morzem będzie "głowę urywać". Dzięki temu był czas na spacer i nordic walking oraz rodzinne rozmowy przy kominku.

Na działce u mamy typowo jesiennie - krajobraz ratują iglaste, które królują w większosci. Co roku staram się namawiać mamę na odwagę w kwestii roślin - ale wzbrania się mówiąc - że wnuki zadepczą i się nie opłaca....szkoda bo warunki na działce i ziemia jest sprzyjająca dla kwaśnolubnych.
Niestety może kiedyś uda mi się przekonać mamę na rabatę z RF, azalii albo chociaż wrzosy i wrzośce. W tym roku na urodziny dostałą ode mnie rarytasik Hortensje ogrodową - zobaczymy jak bedzie się sprawowała.


Bluszcz oplata obcięty pień po wierzbie...


ogromny cis 


pergola wykonana z brzozy - bardzo mi się podoba, a na niej przekwitła jeżyna bezkolcowa.


równo przycięty żywopłot ze świerków


Bluszcz który oplata prawą stronę domu - ma ok 15 lat wrasta się w dach i belki podtrzymujące daszek.







Kompozycje ze starców w doniczkach




Komentarze

  1. Ładne zdjęcia :)
    czarnamyszka1994.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No niestety pogoda nad morzem od początku listopada brzydka jest, ale wizyta u Mamy to rzecz bezcenna.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nad morzem wieje i urywa głowę, u mamy spokój i zacisz pod sosnami i świerkami - pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Mimo późnej jesieni ogród nadal wygląda ślicznie. O tej porze doceniamy obecność roślin iglastych i zimozielonych. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, był moment, że nie przepadałam za iglastymi i uważałam, że jest ich za dużo ...zmieniłam zdanie.

      Usuń
  4. O widzę w oddali jakiś ciekawy grill ogrodowy. Czy można znaleźć tu jego więcej zdjęć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to grill moich rodziców, kiedyś załączę więcej zdjęć :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Informuję, że mam włączoną moderacje komentarzy w odpowiedzi na dużą ilość spamu i reklam. Pozdrawiam ciepło :) Agnieszka