Piękno jest w ogrodzie

Czy doceniacie swoje ogrody i chwilę rozkoszy wśród bujnej roślinności. Tylko Wy i rośliny, ogród, ptaki - czy korzystacie z tego? Działkę mam od 2004 roku ale ostatni rok to rok w którym korzystam z krzesła, leżaka i nosa w ogrodzie. Nie doceniałam , nie korzystałam - nie dlatego bo nie miałam czasu, nie było mnie na miejscu. Tak jakoś było to było i co w tym dziwnego.

Kiedy w życiu przytrafiło się moje tąpnięcie - zmieniłam podejscie do świata, ludzi, problemów, wartości  wartości i czas. Oczywiście nie jestem ZŁOTA dzięki odmianie :) Ale ja wiem, że muszę korzystać, że muszę być swiadoma tego co jest teraz i tu, słuchać swojego wnętrza, głosu swojego ja. Nawet gdyby się waliło i paliło.
Dzisiaj mam czas da siebie, mam czas dla kwiatów, dla córki, są naturalne obowiązki dnia codziennego i jestem ja. Czasami jest trudno zagalopuje się , nie wychodzi, złoszczę się. Ale jest czerwona lampka  i ja.
Korzystajcie i cieszcie się swoimi ogrodami:) Miłej niedzieli

Wszędzie kwitnie lawenda jest lawendowo



Róże królowe w moim ogrodzie zaczynają kwitnąć :)






I pęcherznice - mam ich w sumie ok 8 krzaków bordowe, żółte i zielone jak kwitną to pięknie popatrzeć.




A to bodziszek kupiony w zeszłym roku troszkę przeszedł ale pięknie kwitnie :)


Za dużo białości muszę to zmienić :)



Krzewuszka 





A to skrawek mojego małego warzywnika na którym rosną truskawki, sałata, rzodkiew, pietruszka, ogrórki, fasola i groszek :)





Komentarze